Prinsesje Leoni gaat op backpack avontuur - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu Prinsesje Leoni gaat op backpack avontuur - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu

Prinsesje Leoni gaat op backpack avontuur

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Leoni

04 September 2009 | Nederland, Roosendaal

Hallo lieve allemaal,


Wat een titel om mee te beginnen, maar ik denk dat sommige het stiekem wel van mij herkennen. Ik zelf bemerkte het pas met het inpakken van mijn backpack. Als je zo weinig kan meenemen en enkel het broodnodige mee kan nemen, besef je pas wat voor een luxe paardje er bent. Ik zal er zo wat meer over vertellen, maar eerst een korte update!

Zoals vele van jullie al weten zijn de plannen wegens omstandigheden enigzins gewijzigd. Ik ga nog maar een maand weg, enkel en alleen naar Thailand. Maar dat mag de pret niet drukken, want ik heb er ontzettend veel zin in. Over precies een week zit ik samen met Maurice al op onze luxe hotelkamer in Bangkok. Of wellicht zijn we al tempels aan het bezichtigen. Ik heb werkelijk geen idee en vind het moeilijk me voor te stellen wat ik daar zo al ga zien. ik laat het lekker allemaal op me af komen. Wel weet ik dat het een super ervaring gaat worden!

Zoals eerder gezegd mijn backpack is inmiddels al voor een groot deel gepakt en wat past daar weinig in! 1 ding kan ik jullie verzekeren: het worden 30 bad hairdays! Een stijltang en fohn passen namelijk niet in mijn backpack. Enkel het broodnodige moet mee. Uiteraard is er altijd plaats voor make-up en sierraden :-) leuke kleding voor het uit eten gaan... Wat is dat? Onmogelijk. Er is namelijk maar plaats voor maximaal 3 truitjes en drie broeken. Deze moeten comfortabel zijn. En comfortabel is meestal niet echt mooi. Ik heb drie truitjes met korte mouwen waarvan 1 mouwloos, een joggingbroek (jullie lezen het goed), en twee driekwart broeken. Het zit allemaal heerlijk, begrijp me niet verkeerd, maar het kan het daglicht niet verdragen! Verder uiteraard ondergoed, slippers, sportieve laarzen (denk aan opkruipende spinnen in de jungle), een dun badlakentje, een varkenszaklampje, borstel, tandenborstel etc. etc. etc.

Wat betreft medische voorzieningen en insectenbestrijding ben ik goed voorbereid. Dit neemt ongeveer de helft van mijn backpack in beslag ;-) maargoed wat wil je met zo'n spinnen fobie!

Over spinnen gesproken. Wat zal ik afzien! Maurice heeft als hobby mij te pesten, zo ook over spinnen. En ook met mijn vliegangst zit ik bij hem gebakken. Ik heb al veelvuldig vliegtuigmotoren moeten aanhoren van zijn leuke youtube filmpjes. Heerlijk. Maar ik laat me niet kisten. Ik heb inmiddels pilletjes tegen vliegangst, dus ik ga gewoon knock out in het vliegtuig. Heerlijk, laat mij maar slapen! Het is in totaal zo'n 14 uur vliegen en we maken een tussenstop in Wenen.

Ik hoop maar dat ik het voor elkaar krijg deze waarbenjij.nu goed up to date te houden. Ik ben er immers maar een maand. En van die maand wil ik met volle teugen genieten! Maar ik ga mijn best doen geregeld wat te plaatsen.

Ik kan niet wachten, ik popel, ik smacht, ik spring, ik zing haha. Kan ook door iets anders komen. Nou goed.
Genoeg gezegd.

Mijn volgende berichtje is in Thailand!

En voor de insiders: Nu maar hopen dat er zo'n moment komt waarvan je zegt: hatsjikidee! ;-)


Heel veel liefs en een dikke smakkerd voor jullie allemaal!

Leoni

  • 04 September 2009 - 13:44

    Erwin:

    Hai Leo,

    Leuk verhaal, je kan zo te lezen niet wachten tot je weggaat!!

    Ik zag dat je een varkenszaklamp hebt, ik heb een koetjeszaklamp, mocht je hem willen lenen hoor ik het wel!

    Veel plezier meid en hatsikidee!!

    -Erwin

  • 04 September 2009 - 14:04

    Je Moeder....:

    He schat! Gezellig wordt dat dus niet voor Maurice in het vliegtuig. Niet te hard snurken ee? Een geluk, Maurice kan je niet plagen met spinnen want die spinnen daar zijn zo groot, die hoor je vanzelf aankomen tippelen,haha! Nu even serieus, valt niet mee voor je moeder, dat weet je al lang, ik wens jou heel veel plezier en dat je ontzettend gaat genieten en net zo gelukkig terugkomt als dat je weggaat! Dikke knuf en ik hou zielsveel van jou!!!

  • 04 September 2009 - 14:58

    Monique:

    haha gekke meid, ik heb erg moeten lachen om je stukje...tjaa hatsjikidee!!
    Bijdeze (ook van carlo) een hele fijne vakantie toegewenst en tot snel, ben erg benieuwd naar alle verhalen en foto's..

    kuss mo

  • 04 September 2009 - 22:24

    O.T.:

    Hahahahaiia hatsjikedee!
    Lieve schat, je hoeft toch niet van alles het truttigste kledingstuk mee te nemen?En anders koop je daar iets leuks als je een keertje uitgaat.Je moet je ook niet zo fixeren op spinnen. Die beesten zijn banger van jou dan dat jij zou moeten zijn.
    Je niet zo aanstellen hoor, maakt geen goede indruk op je reismaatje.Liefs Oma Toosje.xxxxxxxxxxxxxx nu nog 5 dagen.

  • 11 September 2009 - 06:59

    Esmeralda:

    Ik ben benieuwd naar je verhalen haha weer ff herinneringen ophalen.. ik ben ook benieuwd hoe je het daar vind ik weet bijna zeker fantastisch echt waar.. laat het lekker op je af komen en geniet is werkelijk weer mooi kan er niet over ophouden haha..

    maar mag ik vragen hoe het komt dat je niet meer naar Bali gaat.. en welk deel van Thailand doe je nu in deze maand..

    veel plezier

  • 11 September 2009 - 18:20

    O.T.:

    Hallo Leoni,
    Het is dan zover. Op het moment ben je in Thailand, gelukkig met een aardig reismaatje.
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe en geniet er van. Pluk de dag. liefs O.T.xxxxxxxxxx

  • 12 September 2009 - 10:33

    O.T.:

    Hallo Leoni,
    Heb je een goed hotel? En we willen allemaal wel graag foto's zien en verhaaltjes van je lezen. Ook al ben je er nu, jammer voor jou, maar een maand. We kijken allemaal uit hoe je het daar maakt, dus ff tijd vrij maken voor familie , kennissen en vrienden hoor schat.liefs O.T. kroel

  • 12 September 2009 - 11:43

    Nathalie(je Zusje!):

    Heey lieve zus!
    Het klinkt allemaal waanzinnig! En dat wordt het ook. En met die backpack komt het wel goed. Het word echt Hatsjikidee! Je bent er op dit moment al. Ik ben echt benieuwd hoe je het daar brengt zeg! Ik houd van jou! En veel plezier!
    En geef Maurice de groetjes!
    Kusje je Zusje

  • 13 September 2009 - 17:58

    Joris:

    Hej leoni leuk verhaal joh veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roosendaal

Op naar het land van de glimlach!

Van 10 september tot 10 oktober zal ik mijzelf bevinden in Thailand. Hier bezoeken ik en mijn reismaatje Maurice o.a. plaatsen als Bangkok, Koh Chang, Phuket (1 dag), Koh Phi Phi, Krabi, Koh Samui, Koh Phangan, Hua Hin en we eindigen weer in Bangkok. Hier zet ik Maurice op het vliegtuig en ga ik zelf verder naar Lombok.

Eenmaal in Lombok ga ik vrijwilligers werk doen in een weeshuis (11 oktober - 8 november). Het weeshuis is opgericht en wordt beheerd door een Nederlandse stichting. Ik heb inmiddels een reisgenootje gevonden die daar per toeval dezelfde periode zit. Haar naam is La Toya. Na 8 november zal ik nog twee weken tot 22 november met haar rondtrekken door Bali en uiteraard nemen we de Gili Gili eilanden mee!

Hierna blijf ik nog een weekje op Bali waarna ik terugvlieg naar Thailand. Hier bezoek ik het Noorden van Thailand namelijk Chang Mai en verblijf ik nog wat dagen in Pattaya en Bangkok.

Klinkt toch behoorlijk goed he?!

Ben best benieuwd wat ik tijdens mijn reis allemaal tegenkom. Wat ik wel weet is dat ik grote dikke spinnen zal tegenkomen. En ik ben al zo ontzettend bang voor een klein spinnetje. Gelukkig heb ik de eerste maand een sterke man bij! De tweede maand / derde maand ben ik echter met iemand die net zo dol is op spinnen als ik. Dat wordt dus een echte survival!

Maargoed voor die enge spinnen krijg je ook weer iets terug! Denk maar aan de bijzondere cultuur, de mooie standen/natuur, de vriendelijkheid van de mensen, de mooe tempels, het heerlijke eten, het lekkere weer etc.

Kortom, ik heb er zin in!

Recente Reisverslagen:

23 November 2009

Weer terug in ons stormachtige koude kikkerlandje

08 Oktober 2009

De laatste dagen... snif...

01 Oktober 2009

Nog even een kort verslagje

30 September 2009

Wat een fijne tijd!

22 September 2009

Wat een hitte!
Leoni

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 88499

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Terug naar het land van de glimlach!

10 September 2009 - 18 December 2009

Op naar het land van de glimlach!

28 December 2010 - 30 November -0001

En dan ga je er maar wonen :-)

Landen bezocht: