Nog drie nachtjes slapen en dan.... Thailand! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu Nog drie nachtjes slapen en dan.... Thailand! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu

Nog drie nachtjes slapen en dan.... Thailand!

Door: Leoni

Blijf op de hoogte en volg Leoni

04 Augustus 2010 | Nederland, Roosendaal

Hoi Allemaal,


Na mijn laatste avontuur, vorig jaar in Thailand,ben ik van prinsesje omgeturned tot ware backpacker! Of misschien mag er gewoon wat glamour in mijn backpackers bestaan zijn! Althans dit heb ik besloten. Mijn kleertjes liggen al klaar, drie truitjes, een korte broek en ja hoor: leggings, rokjes en een jurkje! Ik hoef mezelf niet helemaal te verwaarlozen toch? Daarnaast: de stijltang! haha! Hij gaat mee!! Geen badhairdays meer voor mij in Thailand. Dit jaar sta ik in stijl op de foto's :-)

Verder gaat mee: Mijn pilletjes voor mijn vliegangst en de rest... niet belangrijk joh! Als ik die pillen maar heb :-) De vliegangst begint me alweer te bekruipen.
Gelukkig heb ik maandag nog een intake van mij aan de tand kunnen voelen, namelijk een aerospace engineer, omtrent veiligheid van vliegtuigen. Hoe die dingen in de lucht blijven etc. Mijn laatste intake, alsof het zo moet zijn. Schijnbaar zijn ze toch best veilig!

Natuurlijk zijn jullie allemaal reuze benieuwd war mijn reis mij dit maal gaat brengen! Ik begin in Bangkok, daarna ga ik naar Chiangmai (waar ik o.a. twee nachten in de jungle slaap), Koh Phi Phi / Koh Racha (ik zou zeggen zoek op en breng je stem uit) en uiteindelijk toch maar weer lekker een weekje relaxen na onze zware trip op het tropische eilandje(koh) Samui!

Om even terug te komen op die jungle tocht: We slapen dan bij bergstammen in hutje op niet meer dan een houte plankje met een net om ons heen (natuurlijk sleep ik mijn eigen net mee tegen de muggen!) maargoed, er zijn daar dus spinnen! Jaja en niet zulke "lieverds" als in Nederland maar werkelijk grote spinnen. Ugh :-(
Waarom ik het toch doe? Weet je hoe stoer het klinkt dat je bij een bergstam hebt geslapen in de jungle? Daarnaast lijkt het me toch wel een ervaring om 's avonds met zo'n bergstam rond het kampvuur te zitten!

Ik heb er heeeel veel zin in en kan niet wachten. Heb wel een aantal vlindertjes din mijn buik wonen die even zonder moeten zitten. Maar drie weken zijn vast te overleven!

Mijn volgende bericht is in Thailand! Spannend!!


Liefs,
Leoni

  • 04 Augustus 2010 - 22:37

    Mama:

    Heej Leoni, mooie foto zeg! Ik wens je wel life een leuke vakantie toe!!
    Veel liefs en tot mon!

  • 05 Augustus 2010 - 20:15

    Essie:

    have fun... en kijk uit he lieverd.. ik bel je morgen nog ff ...

  • 06 Augustus 2010 - 11:21

    O.T.:

    Hallo Leoni,
    Het werkt nu perfekt.
    Het lag waarschijnlijk aan mijn beeldschermresolutie.
    Mooie foto's!!!!!
    liefsxxxxx

  • 07 Augustus 2010 - 15:53

    Naatje:

    Hoi grote zus,
    Heel veel plezier wens ik je toe ookal weet je dat natuurlijk al.
    Nu zit je momenteel in het vliegtuig, ik moest wel aan je denken hoor, wat was je misschien wel bang.
    Maar ik hoop dat je het met behulp van die pillen allemaal wel gered hebt toch?
    Je lag gewoon bewusteloos in dat vliegtuig haha.
    Doe Valerie van mij ook maar de groetjes!
    Voor haar zal het allemaal wel extra spannend zijn :P
    Doei liefje!
    Of hoe jij dat zegt Mupke
    Ik zie wel wanneer je weer een nieuw berichtje hebt als je in Thailand bent
    xxxxxx
    van je zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leoni

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 88511

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Terug naar het land van de glimlach!

10 September 2009 - 18 December 2009

Op naar het land van de glimlach!

28 December 2010 - 30 November -0001

En dan ga je er maar wonen :-)

Landen bezocht: