Heerlijk relaxen in het paradijs!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu Heerlijk relaxen in het paradijs!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu

Heerlijk relaxen in het paradijs!!

Door: Leoni

Blijf op de hoogte en volg Leoni

18 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi lieve allemaal!

Vandaag zijn wij aangekomen op het o zo zonnig Koh Samui. Meaw is inmiddels opgespoord en die zien we morgen. Overigens herkende de hotelmanager mij nog van vorig jaar en hebben wij ons avond eten gratis gehad en tevens een flinke korting gehad op de kamer en ook nog eens een zeezicht kamer gekregen! We voelen ons als god in Frankrijk doet nog ten onder, daar Thailand toch best wel wat mooier is! Het is hier wederom lekker relax. We gaan zo naar de swing bar, lekker relaxen op het strand!

Overigens gaan we na Koh Samui nog terug naar Chiang Mai omdat we het gevoel hebben niet alles te hebben gedaan wat we wel hadden kunnen doen. De laatste vijf dagen spenderen we dus weer daar :-)

O ja de treinreis, die was ik alweer bijna vergeten evenals onze overnachting in Surat Thani. De treinreis ging opzicht best prima al waren de laatste drie uur zwaar! Eenmaal aangekomen in Surat Thani waar we zouden overnachten om naar Koh phi phi te gaan, werden we alweer heerlijk opgelicht bij de taxi's. We besloten verder te lopen om te kijken of we iemand konden vinden die ons voor minder naar het hotel bracht. We vroegen een stel net uitziende mensen of zij wisten waar we een taxi konden krijgen. Ze vroegen waar we heen moesten en gaven aan dat ze ons wel even brachten. Zo lief aangezien het best wel een eindje was. Het waren leraren en leraressen van een school. Alle dames probeerde ons te koppelen aan een leraar en we gaven dan ook ons mail adres en kregen zijn mail adres en telefoonnummer. Hij was wat verlegen dus we besloten hem 's avonds te bellen zodat hij Engels kon leren door samen met ons wat te gaan drinken. Hij snapte er maar niets van. Uiteindelijk was het gelukt. Er zaten een aantal ladyboys waar we uiteindelijk bij aan tafel eindigde. Wat hebben we gelachen zo raar dat ze zijn! De leraar stond erop dat hij ons 's avonds thuis bracht daar er maar weinig tuk tuk's reden. In de auto kregen we ineens beide een groot hart met I love you erop! Waarna hij bij ons hotel vroeg of hij mee mocht naar de kamer. Hoezo verlegen! We zeiden maar vriendelijk bedankt en zeiden dat we hem de volgende dag zouden bellen! Niet dus gna gna gna :-) Meteen die avond op de kamer lekker zitten tokkelen en besloten niet meer naar Phi Phi te gaan, maar direct naar Samui om daarna naar Chiang mai terug te keren! Woehoeee!

Ik heb een nieuw fototoestel en een nieuwe lader dus met de foto's en telefoon zit het weer goed. Toestel koste hier 60 euries :-)

Nou wij gaan heerlijk aan de stap. Tot snel!!

Kus!!

• 18 Augustus 2010 - 21:12

Esmeralda En Djilan:

heerlijk geniet ervan hoe was de nacht markt en heb je nog tips nodig voor chang mai de doi su tep mooie tempel en hebben er hele mooie watervallen gave en fiets route en als je terug bent wil djilan jou wat laten zien ... Zijn 2onder tandjes zijn door hihi nog nog kleine puntjes maar als jij terug bent niet meer hihi geniet nog lekker dikke kus van ons

• 18 Augustus 2010 - 21:43

Nathalie:

Heey zus

Je hebt Mauw gevonden!
    En Kob dan? En Koi? (toch?)
    Haha, ladyboys. Zien ze er net zo echt uit als wij ze hebben gezien op de pc?
    Lijkt me vreemd, hoe moet je daar tegen praten haha.

Wel vaag,
    Die man is heel verlegen, en dan neemt hij je mee wat ook heel vriendelijk is en brengt hij je mee naar huis en hij geeft jullie een hart met I love you, maar hij wil dan ineens naar jullie kamer?

Nouja, als je maar oppast wat je toch wel doet.

Gelukkig heb je weer een camera, zet de foto's er dan ook op haha
    Wij zijn zoo nieuwschierig.
    En als ik je wil bellen kan dat dan gewoon weer van dat eerste nummer van jou? Dus hoeft dat niet via Valerie's telefoon?

Veel plezier

xxxx Nathalie

• 18 Augustus 2010 - 23:08

Lieve schat,
    Ik ben blij dat je in het paradijs bent aangekomen ook alduurde dat niet zo lang.
    Jullie zijn gelukkig niet op de avances ingegaan van die loverboys. Je intuitie werkte weer perfekt.
    Ik zal blij zijn als je thuis bent.Vergeet Dyu niet, want dat is een aardige jongen.
    En let op je centen, want hier is alles duur.

Let goed op elkaar en een dikke hollandse knuffel van O.T xxxxx

• 19 Augustus 2010 - 10:13

Mama En Gerard:

Fijn te horen dat jullie het leuk hebben.
    Geniet er maar van want het is zo weer voorbij!
    Voor je het weet zit je zo weer achter je bureau,haha. Gemeen he om je daar al aan te herinneren? Maar zover is het nog niet en onthoud wel dat je niet meer single bent hoor! Gerard is inmiddels al zijn tanden kwijt en zit te wchten op de oproep. Het tanden trekken is hem allemaal meegevallen. Dus dat is wel heel fijn. We houden van jou en tot de volgende nieuwsbrief! XXX Gerard en mama.

• 19 Augustus 2010 - 14:42

Danielle:

ha meisje!
    Een paradijsje wat klinkt dat heerlijk zeg. Ben jaloers nu!
    Fijn dat je niet op zijn avances bent ingegaan want anders hadden jullie hem nog moeten delen ook! haha ;)

Nou geniet nog maar een paar dagen want voor je t weet is t inderdaad weer voorbij!

Liefs Daan

• 20 Augustus 2010 - 19:54

Elise:

Hey meis!!

Wat een avonturen! super leuk wat jullie allemaal meemaken! Geniet er nog lekker van. Have fun!

liefs kus Elise

• 23 Augustus 2010 - 12:55

Hallo Wereldreizigster,
    Ik heb gehoord van mama dat je zaterdag thuis komt.
    Maar Gerard wordt vrijdag aan zijn hart geopereerd.Dus, zij kunnen je niet komen ophalen van Schiphol, want zij hebben iets anders aan hun hoofd.Dus, je moet aan Dye, je mopje, vragen of hij je komt ophalen.Ik hoop dat je dit leest en dit probleempje zelf kunt oplossen.
    Ik hoop dat het goed met je gaat, want het is al weer lang geleden dat we iets van je gehoord hebben.knuffels en een dikke kus van O.T.xxxx

• 26 Augustus 2010 - 18:23

O.T.:

Gerard wordt morgenochtend om 8 uur geopereerd en dat gaat duren tot 17.00 uur. Dat is wel heftig.
    Steek je een kaars op voor Gerard...en voor je moeder en Nathalie, die kunnen ook wel wat steun gebruiken, ook al moet het van boven komen.liefs O.T.xxxxxx

• 27 Augustus 2010 - 00:05

Danielle:

ha lieverd!!
    We hebben al even niets van je gehoord! Hoop dat alles nog oke gaat!
    Ik denk aan Gerard morgen!
    Liefs Daan

• 27 Augustus 2010 - 09:05

Nathale:

heey zus,
    het is al bijna weer zover en je moet weer terug,
    dus geniet er maar volop van dus ik snap als je even niet achter die pc wilt gaan zitten terwijl je het straks toch allemaal wel wilt gaan zeggen.
    Ik had vannacht over je gedroomt! Heel raar was het ik vertel het je nog wel een keer. En ik ga je nu denk ik even bellen als je het niet erg vindt :)
    En ik hoorde dat je een armbandje hebt gevonden!!! Dankje!! ben zooo blij dankjewel lieve zus

XXXX nathalie

• 28 Augustus 2010 - 16:11

Essie:

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej je bent thuis..

ik heb je sooooooooooooooooooooooooooooooooow gemist liefie