Telefoon! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu Telefoon! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu

Telefoon!

Door: Leoni

Blijf op de hoogte en volg Leoni

13 Augustus 2010 | Thailand, Chiang Mai

Hoi Lieve allemaal,


Nog iets leuks waar ik gisteren achterkwam. Waarschijnlijk heb ik mijn telefoonlader in Bangkok laten liggen (ja mopje, die nieuwe...) Hierbij geef ik dus het nummer van Valerie. Als er iets is kunnen jullie haar bellen. Daarnaast zal ik hem zo nu en dan aanzetten om te smsen. In de tussentijd ga ik grondig opzoek naar een nieuwe! Acht de kans van slagen op Koh Samui het grootst waar we ongeveer rond 20 aug. aankomen. Nummer Valerie: 0031620983293 Hiervoor zijn geen verdere instructies nodig ;-)

Heb al bij een aantal winkeltjes vanochtend advies gevraagd maar overal hoor ik Mai Khrab (nee heb ik niet). Overmorgenavond nog even proberen bij een winkel genaamd Lobbinson (o.i.d.)en anders dus zoals gezegd op Koh Samui!


Liefs!


  • 13 Augustus 2010 - 05:27

    Esmeralda:

    slimpie het zit je niet mee he ! X

  • 13 Augustus 2010 - 05:29

    Esmeralda:

    volgens mij zit er in chang mai wel grote elektronica zaak zoals media markt die zit volgens mij aan de avond markt als ik het nog goed weet dan succes in de jungle x

  • 13 Augustus 2010 - 07:29

    Mama En Gerard:

    Muts! :)

  • 13 Augustus 2010 - 10:31

    Nathalie:

    ow.. gekske :P

    camera kaduuk, batterijen leeg, oplader kwijt. Tsss

    Ik hoop wel dat ik nog foto's van je zie hoor.
    Want dit keer ging je in stijl, dat wil ik welleens zien haha.

    Oja heb je al zo'n pop gevonden? Een weipop toch? of zoiets

    (Btw, onze badkamer is klaar)
    xxxxxxxxxxxx

  • 13 Augustus 2010 - 11:16

    O.T.:

    Hier hoef ik niets aan toe te voegen. Alleen dit:
    Verlies Valerie nu maar niet.

    PS zorgen dat je 'savonds een beetje fris het bed induikt, dan ben je voor je weggaat helderder, gesnooopt, schat.
    liefs OTxxx

  • 13 Augustus 2010 - 11:23

    OT:

    Nog iets, ik weet dat het moeilijk is om foto's te downloaden ,maar vraag aan Valerie dan of ze haar foto's wil laten zien, dan zien we tenminste nog iets van Thailand.En nog veel plezier in het grote donkere bos.
    liefs OT xxx

  • 14 Augustus 2010 - 10:23

    O.T.:

    Hallo Leoni,
    Heb je al een telefoon gekocht?
    En kan je al foto's downloaden?
    En hoe was het in het grote donkere woud. Heb je tarzan nog gezien? hiii
    liefs en let goed op jezelf en op elkaarO.T.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leoni

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 88512

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Terug naar het land van de glimlach!

10 September 2009 - 18 December 2009

Op naar het land van de glimlach!

28 December 2010 - 30 November -0001

En dan ga je er maar wonen :-)

Landen bezocht: