Koos inspiratieloos.... - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu Koos inspiratieloos.... - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu

Koos inspiratieloos....

Door: Leoni

Blijf op de hoogte en volg Leoni

13 Augustus 2010 | Thailand, Chiang Mai

Hoi Allemaal,


Ik wist even geen orginele titel te verzinnen! Vandaar maar deze. Het was vandaag weer leuk! We waren natuurlijk behoorlijk laat op. Daarna lekker wat gaan eten om vervolgens door de stad te gaan rondzwermen. We zagen weer allerlei dingen, een man die aan het vissen was in een stroomversnelling, een volgelopen tuin en geen toeristen (ook weleens leuk). Een poging gedaan om mijn camera te laten maken, maar dat konden we vergeten. Een plaatselijke horlogemaker deed zijn best, maar helaas. Tot overmaat van ramp is de batterij van Valerie nu ook nog eens leeg! Ook nog wat Thaise slippertjes gekocht met van die leuke rode aardbeien erop. Daarna lekker weer naar het hotel om op te frissen voordat we opgehaald werden om naar een kantoke dinner te gaan. Hier hebben we heerlijk in kleermakerszit gedineerd onder het genot van diverse Thaise dansen. Daarna door de stroomde regen en onze enkels in het water terug naar de taxi. Vanuit het hotel naar de massage salon om de hoek gelopen, waarbij we diverse malen onze leuke thaise slippertjes verloren in het water, welke we door de rode aardbeien weer snel konden terug vinden in de "rivier" ! Een heerlijke massage gehad en nu klaar om nog een spelletje te gaan spelen. Gister trouwens in de plaatselijke tempel een muntje gedoneerd waarna een monnik computer mij een nummer gaf waarbij een verhaal hoorde met een levensles haha. Er kwam uit dat ik een vriendje had die heel goed voor me was en ook goed overweg kon met mijn familie haha :-) Valerie krijgt er nog een zoontje bij overigens!! (volgens de monnik).

Nou morgen de jungletocht spannend!!

Kus!

  • 12 Augustus 2010 - 19:41

    Danielle:

    veel plezier!!!

  • 12 Augustus 2010 - 20:57

    Esmeralda:

    hi meis leuk leuk om te lezen ben je ook nog naar de avond markt geweest en naar de doi su thep tempel? En vraagje had je me telefoontjes nog wel gezien en me sms? Balen van het vliegen maar je heb het gedaan toppie ! En hoe vond je het kantoke ben benieuwd of het hetzelfde was hihi! Kan je btw daar geen nieuwe camera halen volgens mij niet duur ! Doosje weg gooien en de doane ziet niks! Je geniet lekker iig mooi daar he x

  • 12 Augustus 2010 - 22:37

    O.T.:

    Hallo schat,
    In de eerste plaats de groetjes van Opa. Hij zegt dat hij je mist.
    En een dubbele yum,yum van OH.
    Jammer dat er geen foto's te zien zijn. Zijn daar geen batterijen te koop dan,Of hebben jullie geen oplader bij.En anders koop je daar toch een nieuw fototoestel. Jij zegt altijd dat het daar geen drol kost. Dus, wat let je.
    De monniken zijn dus waarzeggers?Misschien hebben ze wel gelijk. En houd dat vriendje dan maar goed in ere. 'Netjes oppassen', zegt Opa naast mij. Maar dat zul je wel doen. Daar ben ik niet bang voor.Ik wens je veel lekker eten en veel cultureel genot.En nog iets: Joris heeft een mooie site voor mij gemaakt. Ik ben er harsstikke blij mee.Dag lieve schat www.toscascreations7.com

  • 13 Augustus 2010 - 07:43

    Mama En Gerard:

    Eten, drinken, massages, zwemmen...het lijkt wel vakantie! Wanneer ga je je Thaise vrienden ontmoeten?
    Dat zal wel een heel leuk weerzien zijn. Levenslessen van een computer zou ik niet al te serieus nemen. Maar als het aan ons ligt heeft ie wat jou betreft gelijk hoor! De voorspelling voor Valerie is nog een verassing!
    Goed idee van oma om een nieuwe camera aan te schaffen! Met batterijen.
    Veel plezier en wees voorzichtig want in de jungle wonen wilde dieren!
    XXX

  • 13 Augustus 2010 - 10:25

    Nathalie:

    Nou je het zegt, over die computer monnik.
    Ik zag pas op tv dat er ook zoiets was. Het was een soort hokje met een beeld erin, en als je daar dan een muntje in deed zei hij een gebedje en spoot hij water in je gezicht.
    En dat was ook in Thailand!
    (oké, die man die dat deed kon zijn lachen niet meer inhouden)

    Dus daar gaat de technologie een hele andere kant op zie je wel.

    xxx

  • 13 Augustus 2010 - 11:29

    O.T.:

    Ik denk dat de man van Valerie heel blij zal zijn als ze weer thuis is. En dat KAN een baby opleveren.hahahhiaia
    liefs O.T.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leoni

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 88503

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Terug naar het land van de glimlach!

10 September 2009 - 18 December 2009

Op naar het land van de glimlach!

28 December 2010 - 30 November -0001

En dan ga je er maar wonen :-)

Landen bezocht: