Depresief - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu Depresief - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu

Depresief

Door: Leoni

Blijf op de hoogte en volg Leoni

29 Augustus 2010 | Nederland, Roosendaal

Lieve allemaal,


Vandaag zit ik depresief op mijn bedje naar liedjes te luisteren uit Thailand. Ik mis het zo erg. Als het aan mij lag pakte ik direct mijn spullen en ging ik terug.

De laatste 1,5 week heb ik maar weinig van me laten horen. Het was nogal een bizarre vakantie. Ik zal niet teveel in detail treden, maar voor degene die nieuwsgierig zijn: bel maar!

Na Koh Samui ben ik niet teruggekeerd naar Chiang Mai. Valerie zou niet mee gegaan zijn overigens, maar dit vertelde ik maar niet om de mensen back home niet ongerust te maken. In plaats daarvan zijn we in Koh Samui gebleven en later naar Koh Tao gegaan. Tin (de koning van de jungle waarover ik eerder sprak :)) kwam ook naar Koh Samui. Wel gaaf dat hij ook eens een fullmoon party kon meemaken. De laatste 1,5 week hebben we dus met hem en de drie boys uit holland gespendeerd. Het was ontzettend geweldig en daardoor had ik geen tijd om te schrijven.Even een korte opsomming van wat we hebben gedaan op Koh Samui en Koh Tao: Eten, kletsen met Titi (ladyboy) en Ploj (dame), Lekker gek met kleren en al de zee in springen (zwemmen en jezelf openhalen aan koraal hihi), Snorkelen, veel cocktails drinken, waterpijp roken, met de scooter rond rijden, fullmoon party bezoeken, kaartspelletjes etc.

Bijgevoegd eindelijk een aantal foto's!

Ik ga nu weer lekker verder met depressief zijn :-)


Liefs!

  • 29 Augustus 2010 - 07:49

    O.T. :

    Over depressief gesproken..........van zo'n mailtje word ik nou depressief.

  • 29 Augustus 2010 - 14:29

    O.H.:

    Als je het zo mist , waarom ga je er dan niet wonen , daar zullen toch ook wel uitzendbureaus zijn waar je kunt gaan werken ? Of misschien kun je al wel gaan rentenieren ,want alles kost daar toch geen drol ?? Van € 800 kun je zowat een jaar leven daar
    (je kent misschien de uitspraak "When in Rome do like the Romans do ")
    en als je zo verzot bent op Thais dan zul je je ook wel graag een beetje
    aan willen passen aan The Thai way of Life en hun budgetten.
    Alleen vrees ik dat een echt
    low budget life jou niet zo zal liggen...

    GRRR

    O.H.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leoni

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 88510

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Terug naar het land van de glimlach!

10 September 2009 - 18 December 2009

Op naar het land van de glimlach!

28 December 2010 - 30 November -0001

En dan ga je er maar wonen :-)

Landen bezocht: