Luxe, ratten en dronkenschap.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu Luxe, ratten en dronkenschap.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu

Luxe, ratten en dronkenschap....

Door: Leoni

Blijf op de hoogte en volg Leoni

09 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,


wat hebben we al veel meegemaakt en wat heb ik het idee dat we hier al een eeuwigheid zijn! Oke laten we bij het begin beginnen.

De reis begon niet geheel onaangenaam. We waren laat met inchecken en kregen te horen dat we wellicht niet meer naast elkaar konden zitten in het vliegtuig. Ik vertelde dat ik vliegangst had en het was geregeld: business class voor Leoni en Valerie! woehoe! Wat een luxe: grote luxe stoelen die plat konden (lees: snurk snurk) gave entertainment systemen (lees: heerlijk Mario Bros gespeeld om maar niet te denken aan hoe hoog we zaten) en onbeperkt wijn (ook fijn met vliegangst). In het vliegtuig hebben we een aantal mede backpackers ontmoet: Tjebbe, Nick en Wiebe. Ook zij waren kosteloos in de businessclass gezet. Samen een taxi gedeeld: lekker kostenbesparend! Vervolgens konden we niet direct in de kamer dus zijn we lekker gaan ontbijten bij een voor mij bekend restaurantje. Toen we op de kamer konden zijn we ons gaan opfrissen na een duik te hebben genomen in ons zwembad op het dak :-)

Daarna een tempeltje bekeken en met een boot door de rivier gaan varen. Nog een botsing gemaakt met de boot tegen een trap. Volgens de chauffeur lag het aan Tjebbe die in zijn zicht zat.Het is ook altijd iemand anders die het fout doet he bij mannen :-) Moe van de reis vonden we dat we wel een massage hadden verdiend. Een heerlijke thaise massage van een uur voor vier euro, waarna ik weer heerlijk een lappe popje was! Daarna nog maar een massage van een uur genomen! Helaas was dit minder fijn en voel je jezelf ontzettend opgelucht na afloop. Het was een soort hot stone massage met kruiden. Het voelde alsof er steeds een kopje heet kokend water over me heen werd gegoten aaaauuuww!! En hoe gekker mijn gezicht stond van de pijn, hoe meer mijn massage dame moest lachen. zucht kreun! maargoed we leven nog. Hierna zijn we op koh san road (de bekende backpackerstraat ofwel hoe ik het noem de hel van thailand een cocktailtje gedronken). Die sloeg er goed in. Daarna even opgefrisd en een hapje gaan eten. Hier hebben we heel lang gezeten omdat we steeds vergeten werden. maar wel gezellig!

Hierna hebben we besloten dat we toch nog maar wat gingen drinken. Was een geslaagde avond en hij eindigde om een uurtje of 4!
Vanochtend moeite met opstaan! Maargoed we moeten nu weer gaan! lekker een fietstochtje door Bangkok.

oh ja we hebben problemen met de telefoons nummer is sowieso gewijzigd maar weet niet of ik bereikbaar ben. Wil iemand mij bellen? Dan weet ik of hij werkt! Alles werkt hetzelfde zoals beschreven in een eerder blog maar nu met een ander nummer:
0066813440798.

Tot snel!! Foto's volgne denk ik ;-)


KUS!!

  • 09 Augustus 2010 - 06:06

    Leoni Van Leeuwen:

    Hoi lief zusje,

    Ik hou ook heel veel van jou en ik heb 6 uur in coma gelegen ;-)

    Kusje!!

  • 09 Augustus 2010 - 07:57

    Mama:

    Hoi lieverd, nou je telefoon doet het. Wat fijn om je zo dichtbij te horen en je bent zo ver weg. Gerard moet donderdag naar de kaakchirurg en alles moet er uit. Hij is best zielig, het schijnt ook niet niks te zijn. Zijn hoofd gaat helemaal opzwellen zegt de dokter. Hij heeft ons dan ook geadviseerd lekker uit eten te gaan dit weekend. En dat hebben we dan ook gedaan! Gezellig met oma en opa naar een spaans restaurant geweest. Was zo lekker en gezellig! Jouw ontbreekt het ook niet aan leuke en lekkere dingen, lees ik. Wees voorzichtig en heel veel plezier! Heel veel liefs van ons allemaal!
    xxx Mama.

  • 09 Augustus 2010 - 09:52

    Daan:

    ha lieverd! Nu al zoveel avontuurtjes, klinkt als vanouds! Geniet ervan en kan niet wachten op de foto's!!
    liefs daan

  • 09 Augustus 2010 - 10:29

    Nathalie :D:

    Zomaar kosteloos in een luxe business class?
    Wauw en dan nog 6 uur in coma liggen haha!

    Voor mijn gevoel ben je nog helemaal niet zo lang weg en dan lees ik dit,en dan heb je al zoveel gedaan hihi.

    Ook echt super leuk dat je nu nog meer maatjes hebt gevonden!
    En ik zie dat het eten weer heel erg lekker is denk ik haha.

    Ik verheug me op de foto's
    lieve zus!
    groetjes aan iedereen daar (niet letterlijk)

    Xxx nathalie

  • 09 Augustus 2010 - 11:39

    Monique:

    Hey meis,

    Klinkt weer als vanouds!

    Geniet lekker van je vakantie en wij genieten hier lekker van je verhalen!

    Liefs van ons

  • 09 Augustus 2010 - 13:00

    O.T.:

    Hallo schat,
    De luxe en de dronkenschap dat begreep ik wel,maar Hoe zit het met de ratten? Dat is veel interessanter.
    Zoal Naatje al schreef: Jullie hebben op een heel korte tijd al veel ondernomen.
    'Let goed op jezelf, want een ander doet het niet,' moest ik van Opa schrijven.
    Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt. Geniet ervan!Knuffel van O.T.xxx

  • 11 Augustus 2010 - 09:26

    Erwin:

    Hoi Leonie,
    Van je moeder kreeg ik deze site door. Leuk om je reisverhalen te volgen.
    Ik ben degene met 7 Tibetanen (die dwaas?) misschien dat er een belletje begint te rinkelen. In ieder geval veel plezier en geniet ervan!
    Groetjes
    Erwin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leoni

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 88501

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Terug naar het land van de glimlach!

10 September 2009 - 18 December 2009

Op naar het land van de glimlach!

28 December 2010 - 30 November -0001

En dan ga je er maar wonen :-)

Landen bezocht: