oh ja de ratten! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu oh ja de ratten! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu

oh ja de ratten!

Door: Leoni

Blijf op de hoogte en volg Leoni

09 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi lieve allemaal,

Helemaal vergeten inderdaad dat stukje over de ratten! Die lopen dus overal rond! net kleine huisdiertjes die rond je tafel huppelen tijdens het eten! Overigens ben ik iets heeeel belangrijks vergeten te vertellen: Ik heb insecten gegeten! Ik zei dat ik het dit jaar moest doen, dus heb het maar direct de eerste dag ondergaan! Het smaakte niet eens heel vies. Die sprinkhaan was het smerigste met die heerlijke pootjes die in je keel blijven hangen! Was flink wat moed voor nodig evenals drank, mar we hebben het gefikst! Vandaag houden ik en Valerie een alchohol vrije avond. We gaan zo naar Labua state tower om een drankje te doen op 69 verdiepingen hoog! Heb mijn nette jurkje aan en mijn nette schoentjes aan, dus dit jaar komt het goed. Iets wat minder is: Mijn gloednieuwe fototoestel heeft het begeven! Ik ga morgen naar een winkel om te kijken of ze hem kunnen fiksen.

Fietstour vandaag was overigens als vanouds super leuk! Veel gezien veel gelachen en gelukkig nog veel foto's kunnen maken. Uploaden van foto's kost heel veel tijd en kan bijna nergens. Weet dus niet zeker of ze erop komen! Vanavond voor 60 eurocent gegeten trouwens!

Morgen met de trein / vliegtuig naar Chiang mai woehoe!


Liefs!!

  • 09 Augustus 2010 - 14:09

    O.T.:

    Leuk dat je het nog ff over die huisdiertjes hebt. Ik hoop dat je niet van de ratten besnuffeld thuiskomt hahahah.En die insekten, bahhhh, hoe kun je? Hoewel, ik hoef niks te zeggen want wij eten hier ook gekookte kreukels en die moeten we met een naald eerst uit hun huisje peuteren voordat ze door ons genuttigd kunnen worden. Dus,,,,,,

  • 09 Augustus 2010 - 14:15

    O.T.:

    Och ja,dit wilde ik ook nog zeggen: Ik dacht dat jij hoogtevrees hebt? Ik hoop dat je weer niet weggejaagd wordt van die bovenste verdieping voordat je een
    drankje daar hebt kunnen bemachtigen.
    Laat ze er anders hun voeten maar mee wassen.hahahhaii
    Veel plezier! kus van O.T.

  • 09 Augustus 2010 - 17:17

    Nathalie:

    Leoni en insekten eten..

    sorry dat moest ik even verwerken.

    ratten?
    nou loop maar geen ziektes van ze op.

    maar nu moet ik eten want mama en gerard gaan zeuren.

    xxxx

  • 09 Augustus 2010 - 19:34

    Essie:

    hi meis

    heb je me smsje nog gehad.. had je nl 2x geprobeerd te bellen zoals je had gevraagd maar je nam denk ik ongemerkt op hoorde alleen maar mensen praten hahahaha..

  • 09 Augustus 2010 - 19:39

    Essie:

    hi meis

    spannend morgen naar het mooie Chang mai .. ben vergeten te mailen dus hoop dat je dit leest.. tempel doi su thep.. en de avond markt met de grappige kikkers hahaha... meis geniet er lekker van het is er prachtig..

    en wat knap van je.. heb je ook de wormpjes en kevers gegeten... mmmm heerlijk.. hahah

    maar leuk he die huisdierjes.. als ik da zo lees heb ik ook weer heel veel zin snif

    x

  • 09 Augustus 2010 - 21:13

    Mama En Gerard:

    Ratten en insecten bij en in het eten,geen wonder dat dat maar €0,60 cent kost. Mij hadden ze toch geld bij moeten geven, en dan nog..Nou mag je nooit meer klagen in een restaurant als er een vlieg in je eten zit, das gewoon een extraatje.
    Nou meiden, wees voorzichtig en geniet ervan! Leoni HVJ en ik kijk uit naar je volgende avontuur!

  • 09 Augustus 2010 - 22:58

    Monique:

    Ieuwww sprinkhanen! Je bent echt een bikkel!

    Kusss mo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leoni

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 88509

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Terug naar het land van de glimlach!

10 September 2009 - 18 December 2009

Op naar het land van de glimlach!

28 December 2010 - 30 November -0001

En dan ga je er maar wonen :-)

Landen bezocht: