Ik ben jullie niet vergeten en veel wistjedatjes! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu Ik ben jullie niet vergeten en veel wistjedatjes! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu

Ik ben jullie niet vergeten en veel wistjedatjes!

Door: Leoni

Blijf op de hoogte en volg Leoni

27 Juli 2011 | Thailand, Chiang Mai

Lieve allemaal,


Ik ben jullie een excuses verschuldigd! Ik heb echt ontzettend lang niet van me laten horen. Deels omdat mijn lieftallige zusje het even van me had overgenomen en deels omdat ik het druk had. Zelfs nu heb ik het druk en ben ik eigenlijk aan het werk, maar vond dat ik toch echt nu eens iets moest schrijven. Ik zal eens een korte opsomming maken van wat er allemaal is gebeurt.
- Er zat een mega schorpioen voor onze deur.
- We wonen in ons nieuwe huisje en dat bevalt super!
- Mama en Nathalie zijn langsgeweest
- Tin is weer aan het werk
- We denken eraan om een bedrijfje te starten.
- Mijn foto's staan op facebook
- School gaat top geef nu les over de tempel dat is wel lastig.
- Ik heb binnenkort nog maar 1 vriendinnetje in Chiang Mai. De rest gaat weg.
Er zat een mega schorpioen voor onze deur. Ik opende de deur en wat zat daar een afgrijselijke schorpioen van wel 20 cm groot! Ik riep Tin of hij mij snel wilde komen helpen en hij sloeg hem zo met de bezem dood. Mijn held! Later kwam ik erachter dat het heel pijnlijk was een steek van zo'n beest, maar niet gevaarlijk. In Thailand zijn geen levensbedreigende schorpioenen. Wel kan je lelijke infecties krijgen. Bovendien was het een soort wat niet makkelijk steekt maar eerder met zijn scharen knijpt. Brrr... Naast mijn "trilt de aarde toch niet? (oh nee er loopt iemand voorbij)" fobie heb ik nu ook een "loopt daar een schorpioen?" fobie. Zucht.
We wonen in ons nieuwe huisje en zijn al goed gewend. De buurt is ontzettend fijn. Lieve mensen! In eerste instantie dacht ik dat het niet voortbestemd was ondanks dat de monnik ons huis had gezegend en overal heilig water stond en wit draad was gespannen. Op avond 1 zat mijn grote vriend de schorpioen namelijk voor de deur. En vervolgens de eerste nacht liepen er leuke kakkerlak vriendjes (grote makkers) door onze keuken te spoken. Misschien een teken dat we hier toch niet moesten zijn :-) Je gaat zelf op een gegeven moment ook denken dat alles geluk of ongeluk brengt haha. Overigens gaat het verhaal in de ronde dat iemand overleden is in ons huis alvoor het helemaal gerenoveerd was. En als een Thai ergens in gelooft en bang voor is zijn het geesten. Tin was dus enigzins gespannen bij het horen van dat nieuws. Ik vertelde hem dat er na zoveel heilig water echt geen geest meer in een huis kon zitten :D Maargoed het is een fijn huis. En absluut geen spookhuis. Het is lekker licht met appeltjesgroen. Volgens mijn moeder lijkt het op een grote badkamer :-) Als mama de foto's eindelijk eens op facebook zet kunnen jullie mijn huisje zien!

Mama en Nathalie zijn langsgeweest. Nathalie kwam eerst en die gingen we met de trein ophalen in Bangkok. Oorspronkelijk zou ze zaterdag middag aankomen, maar op het vliegveld bleek haar vlucht gecanceled te zijn. Midden in de nacht kreeg ik een telefoontje: “Nathalie's vliegtuig is … gecanceled. Ze kan waarschijnlijk pas woensdag vliegen. Moest huilen toen ik dat hoorde... Had er zo naar uitgekeken om mijn zusje te zien en nu ging het ineens niet door. Bovendien moest ik donderdag werken! Gelukkig is mijn moeder naar D-reizen gegaan en heeft gedreigd met Grenzeloos Verliefd en slechte publiciteit hihi :-) Nathalie vloog de volgende dag alsnog met een andere maatschappij hierheen. Toen ik haar ging ophalen moest ik achter een lijn halen. Heel frustrerend als je je zusje ziet en niet naar haar toe kan rennen. Toen we elkaar vastpakten was het tranen met tuiten van geluk :-D We hebben een paar dagen in BKK gespendeerd. Nathalie heeft daar al over geschreven dus daar hoe ik niet verder over uit te wijken :-) We hebben twee leuke weken gehad waarbij Nathalie me hielp op school en we 's avonds leuke dingetjes deden. 5 dagen voordat mama kwam kreeg ik ineens een telefoontje dat ze kwam. Echt iets wat ik niet verwacht had. Mama in Thailand. Nathalie en ik lagen in een deuk toen we grapjes maakten als: Mama in Thailand, mama in de tuktuk, mama achterop de scooter :-D Op de dag van aankomst moest ik gewoon werken. Tin en Nathalie gingen haar dus ophalen op het vliegveld. Best spannend als je vriend die je moeder nog nooit gezien heeft zonder in het bijzijn van jou je moeder gaat ophalen. Hoe zou het gaan, zouden ze lief voor elkaar zijn, zouden ze elkaar mogen? En ik kon totaal geen invloed uitoefenen. Uiteraard hoorde ik later hoe lief Tin voor ze gezorgd had. Ook kreeg ik een lief kleinigheidje van Esmeralda dat mijn moeder had meegekregen van haar. Super lief. Hartjes snoepjes: jammie, mooie tekeningen van Djilan en een heel lief kaartje. Dank je wel lieverd. Ik schaam me dat ik er nu pas op terug kom. Heb het zo druk gehad en steeds nam ik me voor eindelijk dit blog te schrijven, maar steeds kwam er niets van. Nu dus op een zondag morgen terwijl Tin nog lekker naast me ligt te slapen dan eindelijk mijn dank je wel woordje voor jou :-) We hebben nog twee leuke weken gehad met zijn 4tjes. We zijn naar de jungle geweest. Mama en Naatje vonden het heel mooi, maar de bijen op nacht 1 vonden ze minder. Blijkbaar was er een bijen nest en zaten er honderden bijen op het raam en kwamen ze uiteindelijk binnen. Ik had gezegd: als er iets is dan mag je altijd bellen. Maar Tin had zijn mobiel in de auto laten liggen en en mijn telefoon deed het niet in de jungle. De rest van de nacht hebben ze gespendeerd in de badkamer op de vloer. De volgende dag hebben ze gespendeerd in een ander huisje waar het ligt 's nachts vanzelf aan ging zonder dat er stroom op stond. Tin is gedoopt dat was ook een apart ritueel. Eerst naar de kerk waar veel gezongen werd en op het drumstel gespeeld werd en daarna naar de rivier waar Tin uiteindelijk kopje onder ging. Heb alles gefilmd helaas klaagde die moeder dat ik de camera vast had. Ze dacht vast dat ik met mijn telefoontje aan het spelen was. Hierdoor ze je de priester aldoor, maar zie je niet hoe Tin kopje onder gaat. Sorry Grenzeloos.... Verder hebben we lekker gezwommen, veel gegeten en gelachen. Op de laatste dag hebben we een grenzeloos opname gemaakt met de dagboekcamera. Hilarische momenten. Echt iets voor de wereld draait door. Ik was aan het vertellen dat Tin gestopt was met drinken en dat het nu veel beter gaat tussen ons. “We hebben natuurlijk nog wel eens ruzie maar dat gaat dan voornamelijk over het trekken. Hij wil namelijk weer in de nacht gaan trekken, maar ik heb zoiets van voor die tweehonderd baht extra heb ik je liever bij mij. Maargoed hij gaat nu 4 dagen per week trekken en gelukkig niet meer zeven dagen dus daar ben ik wel blij om”. Mam schoot ineens in de lach. Vervolgens zeg ik. Sorry Stevie je kan met die twee geen fatsoenlijk filmpje maken. Waarop mam zegt ja je hebt het maar over Tin en trekken. Je ziet me nadenken over wat ik allemaal gezegd hebt en ik proest het ineens uit en kan niet meer stoppen :-) Een top tijd gehad. Gedag zeggen was moeilijk en weer een groot huilfestijn. Ik kijk uit naar maart waar ik iedereen weer zie en dat ik Tin eindelijk kan laten zien waar ik vandaan kom. Nu maar hopen dat alles goed komt met het visum.
Tin is weer aan het werk. Niet al te veel maar als hij werkt verdiend hij goed geld. Hij krijgt nu een groep (voornamelijk NL'ers) die vooraf vanuit NL al geboekt hebben. Hij krijgt geld mee en daar moet hij van rondkomen en al wat hij overhoudt mag hij houden. Dit is minimaal 2000 baht maar het was ook al een keer 3000 baht. Voor 2 dagen en 1 nacht. Dat is hier goud geld. Maargoed hij wordt gebeld als er werk is. En dat is niet vaak. Als hij in het weekend werkt vind ik het niet leuk, maar doordeweeks vind ik het stiekem wel lekker. Lekker een avondje voor mezelf alleen :-)
We denken eraan om een bedrijfje te starten ook in het toerisme. Wat we gaan doen houden we nog even voor ons. Binnenkort een afspraak maken met een Thaise advocaat die me is aangeraden door een Canadees die hier ook zijn eigen bedrijf heeft. Tin zou dan gemakkelijk naar NL kunnen komen. Mijn visum zou op het bedrijf kunnen komen en ik heb geen eenzame nachten meer :-) Uiteraard moet alles kunnen. En dat moeten we uitzoeken met die advocaat.
School gaat ook allemaal goed. De kindjes zijn lief en je kan nu eindelijk foto's van ze zien op facebook! Ik geef nu voor project approach les over de tempel. Best lastig want moet me nu helemaal veridepen in het Boedisme om maar niets fout te doen. Droomde laatst zelf dat een oudere monnik een boek liet vallen in een modderplas. Ik pakte het boek om hem schoon te maken voor hem (een goede daad dus) en terwijl ik het boek terug gaf raakte ik zijn vinger (een vrouw mag geen monnik aanraken). En daar ben ik dus bang voor dat ik goed probeer te doen maar het fout doe. Mag een Boedha op een flashcard, mogen de kinderen boedha kleuren, mag ik laten zien hoe je moet bidden terwijl ik geen boedhist ben, moet ik boedha hoger houden dan mijzelf etc. Heb van de week tijdens MI (multiple inteligence) les gegeven over Nederland :-) Heb een half Nederlands kindje in die klas en dacht dat het wel leuk was om hem iets over Nederland te vertellen aangezien zijn vader Nederland lijkt te haten. Toen ik vroeg waar NL bekend om stond zei hij dan ook coffeeshop. Ik tekende maar snel een kopje koffie ipv een joint :-D Verder hadden we het over: tullipen, klompen, kaas, oliebollen, sinterklaas en zwarte Piet en windmolens. Uiteindelijk hadden ze een windmolen gemaakt, een mannetje in Nederlandse klederdraacht en de Nederlandse vlag. Volgende week doen we Thailand en we gaan nu elke week een ander land doen :-D
Susanne gaat volgende week door naar Nepal, India en daarna Argentinie. Rebecca gaat eind augustus naar Australie, dus binnenkort heb ik nog maar 1 vriendinnetje over :-( Wel mijn lievelingsvriendinnetje moet ik zeggen :-) (Ze leest mijn blog ook weleens :P)
Verder nog wat kleine weetjes: Weet je dat ik geregeld grote hagendissen zie, dat hier elke dag om 9 uur 's ochtends en 6 uur 's avonds op de trompet wordt gespeeld, dat ik een heel lief overbuurmeisje heb met de naam Mimi (1,5 jaar) en haar vorige week haar eerste Engelse woordje heb geleerd, dat ik een nieuwe laptop heb, dat ik nog steeds geen internet heb, dat we een bankstel hebben en nog steeds alles moeten reorganiseren omdat we nu op de grond tv kijken en nooit op onze geweldige bank zitten, dat ik mensen nu echt wel eens af en toe mis, dat ik blij ben als ik weer een zumba les van rainnie kan bijwonen omdat ik het zo mis, dat ik luchtig toetje mis, dat we een gekko hebben die elke dag mij begluurd als ik onder de douche sta, dat ik mijn bruine poeder heb ingewisseld voor witte poeder en nu ineens heel veel complimentjes krijg over hoe mooi ik eruit zie, dat ik stiekem soms de zon probeer te mijden om wit te blijven, dat ik mijn haar nog wat blonder heb laten maken, dat mijn laptoptas die ik gratis kreeg te klein is voor mijn laptop, dat Tin snurkt en zegt dat hij dit niet doet, dat alle wasmachines enkel koud water gebruiken waardoor kleren vaak niet schoon worden, dat Tin per ongeluk bleekmiddel bij de was had gegooid en mijn kleren toen naar de filestijnen waren (we staan nu kiet), dat de monniken nu drie maanden de tempel niet mogen verlaten en dat de boedisten nu drie maanden geen alchohol mogen, dat oma (onze overbuurvrouw) altijd eten brengt door mama, dat ik een bijtende mier in mijn legging had en nu onder de blauwe plekjes zit, dat ik een heerlijk luchtje van mama heb gehad toen ze hier was, dat ik de sims 2 12 delen in 1 CD voor 50 baht gekocht heb en dat het werkt, dat ze hier mac delivery hebben en dat ik gisteren 15 minuten heb moeten uitleggen waar ik woonde terwijl ze mijn adres al wist voordat ik eindelijk kon bestellen, dat Denise door haar rug is gegaan bij het optillen van een kindje bij de kidsclub en nu niet vanavond kan gaan bowlen, dat ik probeer Denise en Bee over te halen om naast ons te komen wonen, dat ik vandaag probeer te kijken in het huis omdat Denise toch wel nieuwsgierig is nu ze een airco hebben ingebouwd whihi, dat een airco hier heilig is, dat Linda en Gerton in het weekend van 12 augustus op visite komen :-), dat het tijd wordt dat er nog meer mensen op visite komen, dat wij een logeerkamer met kingsize bed hebben met eigen kledingkast, dat ik vandaag naar een passende broek ga zoeken en als ik deze niet kan vinden er eentje bij een taylor ga laten maken, dat de thaise lerares het monstertje van de klas bang maakt met een grote dode mega libel en een nep gekko die heel echt lijkt om hem te laten luisteren, dat ik van de week heel boos ben geweest op mijn kindjes en heb verteld hoe verdrietig ze me hebben gemaakt en dat ze sindsdien uberbraaf zijn whahaha, dat ik ook leer lezen en schrijven nu en dat ik nu alles kan lezen maar toondoof ben :-), dat Krathin (een kindje uit mijn klas) mij thuis na schijnt te doen en dat moeder lief dan de student is, dat na het schrijven van dit bericht er een schorpioen binnen zat en dat ik nu het licht niet meer durf uit te doen als ik ga slapen, dat ik geen verdere weetjes heb.

monique en felice
Heb de groetjes gehad :-) hoe gaat het met je?

OT
Tuurlijk kennen jullie mij straks nog terug :-) Zoveel ben ik niet veranderd hoor :-)Ik plaats geen foto's op deze site alleen op facebook. Die foto's kunt u opslaan en dan naar www.snapfish.nl Daar kan je heel goedkoop een foto boek laten maken. Misschien dat Nathalie wel kan helpen. Een jum, jum terug aan opa en geef elkaar een dikke smakkerd van me.

Annie Eikelboom
Groetjes ontvangen :-) leuk dat je mijn foto's hebt bekeken op facebook!

geert en angelique
Hoe was de vakantie? Ik heb de dikke kus ontvangen

Elise
Heb de knuffel ontvangen. Hoop dat je in Januari kunt komen :-)

Corrie en Leen
Groetjes ontvangen

Ilona
Knap he dat ze helemaal alleen hierheen is gekomen. Was ook super trots op haar. Hoe is het daar in Malta? Alles goed?

OT
Ze dragen geen ringen om hun nek in het dorp van Tin. Vroeger gebeurde dat wel vaak en nu gebeurt het nog weleens. Van orgine werd het gedaan om de vrouwen te beschermen tegen tijger beten in hun nek. Mannen waren sterk genoeg om de tijgers aan te kunnen haha :-) Ik had geen bereik in de jungle.

  • 27 Juli 2011 - 09:29

    Eefje:

    hey liefje

    Ben altijd weer blij om je blog te lezen!
    Als ik het zo lees ben je al helemaal ingeburgerd. Mis je nederland nog wel ;) Heb de felicitatie's nog doorgekregen van je oma Tnx :-d.
    Zou je mij je adres nog een keertje willen doormailen??
    Kan niet wachten tot oktober zodat we kennen zien hoe je nu woont.

    Dikke kus en knuffels!

  • 27 Juli 2011 - 11:06

    Desiree:

    Hey leoni,
    Vind het nog steeds erg leuk om al je blogs te lezen en vind dan ook elke keer dat je alles super goed aan hebt gepakt daar!
    En een eigen bedrijfje, goed zeg! Hoop dat het je gaat lukken.
    Heel veel geluk daar verder en wie weet, zie ik hè volgend jaar nog weleens tijdens een zij zumbales!

    Veel liefs!

    Desiree, balie Edward er budget-fitness

  • 27 Juli 2011 - 11:07

    Michiel:

    Kijk! Dat klinkt goed: een king size bed! ;-) Ralph en ik zijn van plan rond november naar Thailand te komen, dus dan komen we wel ff op de thee ;-)
    Leuk verhaal trouwens!

    Groetjes

  • 27 Juli 2011 - 11:09

    Michiel:

    By the way: hoe is het klimaat? Ik begrijp dat november en december wel goed zijn, maar oktober nog erg regenseizoen is?

  • 27 Juli 2011 - 14:36

    O.T.:

    Hallo schat,
    Wat een leuke blog weer. Als ik je blog lees zie ik het allemaal voor me gebeuren.
    Goed idee: een eigen zaakje, maar laat je wel goed voorlichten en ga niet over een nacht ijs.Wij zouden je adres ook wel willen hebben, want dan kunnen we je eens een kaartje sturen. Je weet dat wij je missen, maar goed daar is niets aan te doen. Ik ben wel blij voor je dat je je daar zo lekker thuisvoelt.[ met al die vieze beesten] Oja, verschil van mening heeft ieder echt paar weleens,als het goed is, anders is er maar een de baas en dat is niet oke.Het is fijn dat Tin niet drinkt. Ben ik heel blij om. Ik hoop dat je binnenkort je internetaansluiting krijgt.Heb ik niet zo het gevoel dat je ver weg bent. Ik lees dat Elise in Januari misschien komt. Dat is hardstikke leuk. En de leer van Boeddha doorgeven aan de kindjes is niet zo moeilijk hoor! Dat kun jij wel. Je moet maar nooit geen boeddhakaars mee naar Thailand nemen, want daar zit een lontje in het kopje.Gaan ze helemaal door het lint hihi.Ik vind dat je Tin goed gerustgesteld hebt.Later schrijf ik nog wel een stukje op je blog. Ik heb ook een blog aangemaakt, trouwens dat heeft Joris voor me gedaan, op Seniorennet.be.Ik weet nog niet hoe ik daar mee moet omgaan, maar dat komt wel goed. Ik ben tenslotte de oma van Leoni van Leeuwen. En daar ben ik trots op. Nou schat, tot later en ik wens je het allerbeste, succes en tot horens. Liefs en een juliknuffel van OTxxxxxxxxxxxxxx

  • 27 Juli 2011 - 17:23

    Danique:

    Sjeeeeeezus Leonietje wat kun jij kletsen! Het was inderdaad weer even nodig want het duurde deze keer wel heel erg lang...
    Fijn dat je zo genoten hebt van je bezoek! Ik kan me voorstellen dat het je goed heeft gedaan om weer even familie om je heen te hebben!

    Hier alles goed! Hebben niet zo heel lang geleden nog met de meiden gegeten bij mij thuis. Was gezellig om weer even bij te kletsen. In oktober is de volgende date... Grenzeloos! Weet je al wanneer het wordt uitgezonden? Hoop niet dat ik op vakantie ben dan...

    Een eigen bedrijfje! Jij blijft me verrassen! Houd ons op de hoogte hè?

    Xxx Danique

  • 27 Juli 2011 - 17:37

    Linda Van Hooff:

    Hej meisje... al reageer ik niet elke keer... ik lees alles!
    Je bent echt een toppertje! Wat je allemaal bereikt en gaat bereiken... petje af!
    Zo dadelijk ga ik even op je facebook kijken naar je foto's en weer uitkijken naar je volgende blog.
    Helaas kunnen wij niet binnen korte tijd bij je komen kijken omdat wij er voor hebben gekozen om dit jaar naar de Dominicaanse te gaan....op huwelijksreis!
    Jaja, je leest het goed!
    31 augustus is de grote dag :D
    Echt superbedankt dat jij mij hebt meegenomen om te gaan carnavallen 2,5 jaar geleden ;)
    Dikke knuffel voor jou en Tin!

  • 27 Juli 2011 - 19:41

    Monique & Felice:

    Jaaaaa, ik d8 al die is vast opgegeten door een heel eng beest ergens in de bush bush ;). Nee hoor, maar wat ontzettend leuk dat je weer wat hebt geschreven!

    Wat zul jij blij geweest zijn met de komst van je zusje en moeder. Ruzie gemaakt zeker met jullie ma haha. Maar wel fijn dat je ze weer even hebt kunnen zien! Ook fijn om te lezen dat alles goed gaat en ook zeker tussen jou en Tin.

    Hier gaat ook alles zn gangentje. Felice is onlangs 1 jaar geworden (de grote meid), carlo zit nu lekker met zn gat in spanje en ikke maar werken hehe. Ojaa en in september ga ik weer studeren (verloskunde). Nou dat was het wel weer uit het koude Roosendaal brrr...

    Dikke kusss

  • 27 Juli 2011 - 20:36

    Elise:

    Hey Leonietje!!!!!

    Yes weer een berichtje! Wat een leven heb je daar zeg, echt super om te lezen. Ok op de schorpioenen en andere enge beesten na dan... Heel leuk dat je moeder ook naar Thailand is gekomen en dat je het zo naar je zin hebt gehad met je zusje! Ben blij dat het met Tin ook goed gaat en wat een plannen om iets voor jullie zelf te beginnen, leuk hoor! Als ik in januari kom dan kan ik meteen bij je solliciteren.. Mop heel veel plezier en hopelijk tot snel!!
    dikke kus

  • 02 Augustus 2011 - 14:21

    Daantje:

    hehe eindelijk weer eens een verhaaltje! Ik lees dat het allemaal goed gaat in verweggiestan en daar word ik helemaal vrolijk van!
    Fijn die visitie uit Nederlands, lijkt me heerlijk om die weer even te kunnen knuffelen en gewoon even in het nederlands tegen je mama en je zussie te kunnen kletsen, ervaringen te delen en gewoon te lachen! ben zo benieuwd naar grenzeloos verliefd!!!! Ik ben inmiddels weer terug van vakantie was ook heerlijk! Volgend jaar misschien wel een reisje thailand als ik dat zo hoor over een kingsizebed hihi.
    tot snel meis xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 Augustus 2011 - 17:41

    Angelique En Geert:

    hey lieverd

    de vakantie was gweldig!!!! we hebben echt genoten gerard en mama hebben een super kamper. il lees wel dat het met jou ook goed gaat !! alleen krijg ik de kriebels van die insekten verhalen hahah xxxx schatje en zeg tegen tin dat ie voorzichtig is tijdens het trekken!!!

  • 03 Augustus 2011 - 12:14

    Tante Lian:

    hoi lieve schat,

    Wat leuk om weer eens wat van je te lezen, heb het wel gemist hoor.
    Hoop dat je snel internet hebt en je vaker wat van je laat horen.
    Wat leuk al die weetjes maar minder van die schorpioen brr, op vakantie hadden we ook een gekko niet een hele grote hoor en ook kleine salamandertjes die bij het zwembad kropen wat een leuke beestjes zijn dat. Ook leuk weer al die foto's op facebook en dat jullie aan het kijken zijn voor een eigen bedrijfje.
    Lieve schat ik stop er nu mee en kijk uit naar je volgende blog. Oja wat is je nieuwe adres of weet oma dat wel.

    Dikke kus uit Roosendaal XXX

  • 18 Augustus 2011 - 14:54

    Mama:

    Hoi lieve schat van me, jeetje wat een boel heb jij meegemaakt zeg! Van die schorpioen schrik ook wel even, evenals van de foto´s die je van mij op faceboek hebt gezet!!! Allemachtig wat een rotkop heb ik toch. Ik mis je enorm maar ook wij hebben het druk en nu ik weet dat je zo leuk erbij zit kan ik er beter mee omgaan. Toch denk ik dat ik je ga gijzelen tegen de tijd dat je in maart weer terug naar Thailand gaat, haha. 4 september kom je op TV. we zullen allemaal kijken hoor schat!
    Een hele dikke pakkerd van ons allemaal!!! XXXXXXXXXXXX

  • 19 Augustus 2011 - 18:52

    Corrie En Leen:

    Hallo Meisje,

    Jeetje dat is een tijd geleden, na Nathalie iedere keer kijken of je niets had geschreven. Maar eindelijk je verhaal is er weer er kwam deze keer geen einde aan. Maar wat wil je na zoveel weer meegemaakt te hebben.

    Je hebt het nog steeds goed na je zin!
    Ondanks die beestjes hahahaha.

    We gaan zeker kijken 4 september.

    Groetjes en veel liefs
    Corrie en Leen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leoni

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 593
Totaal aantal bezoekers 88506

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Terug naar het land van de glimlach!

10 September 2009 - 18 December 2009

Op naar het land van de glimlach!

28 December 2010 - 30 November -0001

En dan ga je er maar wonen :-)

Landen bezocht: