Papa Tin en mama Leoni - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu Papa Tin en mama Leoni - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu

Papa Tin en mama Leoni

Door: Leoni

Blijf op de hoogte en volg Leoni

10 September 2011 | Thailand, Chiang Mai

Lieve allemaal,

Dat is even schrikken he zo'n titel :-) Nee hoor ik ben niet zwanger! Wel is er een wonder gebeurt. Doordat Doi de oudste zoon van Tin ziek was mocht Pooh voor een paar nachtjes naar ons komen! Helaas is het maar 1 nachtje geweest doordat hij zijn moeder ontzettend miste. We hebben het ontzettend leuk gehad en het voordeel van het feit dat hij kinderen heeft is dat ik alvast eens een voorproefje heb kunnen nemen van hoe Tin als vader is. Wat is hij een goede vader zeg. Zo lief hoe hij met zijn zoontje is. We zijn naar de dierentuin geweest en voornamelijk het aquarium vond hij geweldig! Een hele leuke tijd gehad en lekker vadertje en moedertje kunnen spelen. Beviel goed, maar geen zorgen wij wachten nog even ;-) Pooh vond mij een beetje vreemd, zo'n blanke mevrouw. Uiteindelijk was hij aan mij gewend en hebben we veel lol gehad! Ik zal op hyves wat foto's plaatsen van ons uitje. Ik had een baby pooh beertje voor Pooh gekocht die Tin aan hem gegeven heeft en hij laat hem niet meer los :-) 's nachts moest hij veel huilen omdat hij zijn moeder miste. Op de scooter rond gereden om hem in slaap te krijgen. Moest ineens weer aan mijn moeder denken die met mij altijd ging rondrijden in de auto. Nadat we de volgende dag naar de dierentuin waren geweest begon hij weer te huilen. Toen besloten dat we hem toch maar naar huis gingen brengen. Tin vroeg of ik mee ging. Was ik ontzettend blij mee, want nu speel ik ook een rol in het leven van zijn kinderen :-) onderweg enigzins spijt dat ik mee was gegaan aangezien de weg geen weg te noemen was. De weg bestond uit zandhobbels en blubber en zo nu en dan gleed de auto heerlijk weg. Goede auto daar hadden we geluk mee. Had ik niet met mijn nissanetje moeten doen. uiteindelijk gedag gezegd en meteen weer terug. 's avonds waren we om half 12 pas thuis.

Wat is er verder gebeurt. Tja grenzeloos verliefd! Ontzettend leuk! Wel jammer dat het leek of ik er zelf via een smsje was achtergekomen dat hij een exvrouw en kinderen had terwijl hij me dit (al) op dag twee zelf had verteld. Maargoed gelukkig heel veel ontzettend leuke en lieve reacties gehad ook van vreemden. Plots ga ik door het leven met een totaal ander zelfbeeld: Ik ben een sterke, lieve en positief ingestelde vrouw met een nuchtere kijk. Haha zo had ik mijzelf nooit bekeken, maar loop nu haast naast mijn schoenen. Tuurlijk ook wat negatieve reacties gehad van wat annonieme twitteraars, maar agh de meeste waren redelijk hersenloos en sommige noemde mij naief. Tja zou ik ook doen als ik werkelijk er zelf na 4 maanden achter was moeten komen. Maargoed de make up scene met mijn wilde haar hadden ze wel weg mogen laten :-)

In november komen Michiel en Ralph op visite! En in januari Eliseje! Kijk ik beide ontzettend naar uit! Oh en mam ik heb nieuwe bh's nodig, want HEMA beha's zitten heerlijk, maar de houdbaarheid is niet heel lang. Ik heb geen enkele bh waar beide beugels nog inzitten. Zucht! En hier iets vinden is onmogelijk! HELP :-)

Verder niet echt nieuws. Ik ga snel de foto's op hyves zetten!


  • 10 September 2011 - 07:58

    Linda:

    Hey!

    Wat fijn dat Pooh een nachtje mocht blijven slapen, laat dit een begin zijn van vele bezoekjes!

    Greetz,

    Linda

    PS: Verder nog een ding: Marlies Dekkers, mam ;-)

  • 10 September 2011 - 08:17

    Eefje:

    Ben trots op je lief hoe goed je het allemaal voor mekaar heb gekregen. En inderdaad jammer van die twitters, knap hoe je ermee om gaat! Als je naasten het ma leuk vinden toch??
    En wat onwijs leuk dat Pooh mocht komen logeren! Wie weet wat de toekomst nu brengt!

    Ik wilde binnenkort een pakketje na je sturen is er iets wat je onwijs graag wilde hebben?? En is het adres nog het zelfde stuur me anders je goede adres!

    Nou lief we missen je. Jay heeft mee zitten kijken na tante leoni. Hij begon gelijk weer over zijn petje die weg was gewaaid in de auto hahhaha.

    Xxxxx

  • 10 September 2011 - 12:02

    OT:

    Hallo Schat,
    Fijn dat jullie het zo naar je zin gehad hebben met Pooh.En vooral fijn voor Tin.Ik hoop dat hij nou regelmatig zijn zoons mag zien.Nu heb je eens even van het moederschap mogen proeven.Ik ga meteen naar de foto's kijken.
    Ik heb ook de berichtjes gelezen op twitter. Dat is een site waar ze ' mensen' de kans geven om een vuilniscontainer over mensen heen te storten. Trek je het niet aan want dat is tuig van de richel, zou opa zeggen.Ik vind het ook fijn dat je binnenkort visite uit Nederland krijgt. Echte vrienden zo te merken. Je make-upscene viel wel mee hoor. Je zag er goed uit. En vrolijk.Wij zijn apetrots op je. Liefs oma en knuffelKUSXXX

  • 10 September 2011 - 16:29

    Nicole:

    hee Leoni,

    Grenzeloos Verliefd was super. Leuk om je weer (al is het op afstand en op tv) te zien. Tin is LEUK!!! Wat super dat je nu ook met zijn zoontje kennis hebt gemaakt. Die hoort er tenslotte ook bij!

    Wat maakt het uit dat je verhaal een beetje verdraaid is? De mensen die belangrijk voor je zijn weten toch hoe het zit? Het geluk straalt van je af! Zoiets kan je niet faken, denk ik, dus heb je een goede beslissing genomen om naar Thailand en Tin toe te gaan. Toch?

    Ik hoop dat je regelmatig je blogs blijft plaatsen, want ik lees ze met veel plezier!

    groetjes

  • 10 September 2011 - 21:00

    Mama En Gerard:

    Hoi lieve schat! Wat fijn dat jullie Pooh bij jullie thuis heeft mogen zijn! En wat een schatje zeg! Wij hopen dat Tin's oudere zoon Doil? ook binnenkort een keertje meekomt. En je was echt heel leuk bij GV, zeker weten. Ik heb heel veel commentaar gekregen van iedereen en terecht, jeetje wat hebben ze mij raar weggezet! Gelukkig vindt iedereen dat ik er in het echt stukken beter uit zie! Mijn haar is gelukkig weer lang! En ik heb flink gelijnd, dat scheelt maar al mijn vrolijkheid hebben ze eruit geknipt en dat vind ik echt niet leuk. Maar goed, hoop dat iedereen het snel vergeet.Gerard heeft nog steeds veel last van duizelingen en zweet aanvallen. Heel druk op de zaak en de hondjes en de poesjes doen het goed.
    Nathalie vindt het te gek op school en haar stage op de boerderij bevalt ook heel goed. Doe Tin de groeten en we denken heel veel aan jou! liefs mama en Gerard.

  • 10 September 2011 - 21:02

    Mama:

    Marlies Dekkers? Hallo Linda, ik heb de geldpest niet hoor,hahaha! Groetjes Heidi

  • 11 September 2011 - 17:28

    Brigitte:

    Je kent me dan wel niet.Maar ik vond je super leuk op tv.
    Kan jou het schelen wat andere mensen van je vinden.

    En nog even een tip sapph inplaats van marlies dekkers scheelt een stuk in de prijs.

  • 12 September 2011 - 16:31

    Nathalie:

    Ik ben echt trots op je je was echt super leuk op GV!

    Ben ook blij dat ondanks alles het is gelukt om contact te krijgen met Tin's kinderen! Is toch ook wel heel belangrijk. Hij zal de laatste tijd wel wat vrolijker door het leven gaan. Ik hoop dat jullie zijn kinderen vaker mogen zien. Misschien kun je iets afspreken met die moeder.

    en ja ik vind het erg leuk op school, ik heb een leuke klas waarmee ik overweg kan en de opleiding is ook heel interessant.

    Groetjes ! xxx


  • 17 September 2011 - 15:57

    Geert En Angelique:

    hallo leoni,
    alles goed lieverd? nou ik vond de uitzending wel leuk en je weet het op tv mag alleen maar spanning en sensatie!!! ze hadden het liever nog smeuiger gemaakt. een zus van de vriend van monique had het ook gezien.je moeder had haar eens in het cafe verteld dat je op tv kwam en zij was het niet vergeten . ze vond jou een harstikke leuke en spontane meid . nou hoor je het is van een ander dag meissie we denken aan je xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leoni

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 3997
Totaal aantal bezoekers 88511

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Terug naar het land van de glimlach!

10 September 2009 - 18 December 2009

Op naar het land van de glimlach!

28 December 2010 - 30 November -0001

En dan ga je er maar wonen :-)

Landen bezocht: