Wie stuurt mij jammie jammie eten :-) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu Wie stuurt mij jammie jammie eten :-) - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu

Wie stuurt mij jammie jammie eten :-)

Door: Leoni

Blijf op de hoogte en volg Leoni

27 September 2011 | Thailand, Chiang Mai

Lieve allemaal,

Eindelijk weer eens een berichtje. Maarja als ik te vaak schrijf wordt het zo saai! Er gebeurt namelijk niet zoveel alles is Sabai Sabai zoals ze dat hier zouden zeggen ofwel alles gaat zijn gangetje en gaat goed :-) Afgelopen week druk bezig geweest met het testen van mijn kindjes. Filmpjes zijn te vinden op de NAPA website via facebook. Ze deden het ontzettend goed op een paar uitzondering na. 60% van de kinderen had een score van 40-45 punten van de 45 te behalen punten. Joepie de poepie!

Verder heb ik het leuke nieuws gehad dat Elise haar ticket heeft geboekt en in Januari mijn kant op komt!! Zo happy de peppy! Allemaal leuke dingen om naar uit te kijken, want het is ook al bijna november. Tin en ik hebben besloten om over ongeveer een maand een auto aan te schaffen (rustig maar hij komt op mijn naam) Vanaf dat moment kan Tin flink geld verdienen en we zitten niet aan een dure afbetaal regeling net als een normale Thai die zo'n auto moet kopen. waarom over een maand? Omdat ik elke dag nu naar de ATM moet, omdat ik niet meer dan 20.000 baht kan pinnen welke ik daarna weer stort op mijn Thaise bankaccount. Het zorgt voor wat meer balans in ons leven omdat Tin dan ook lekker aan de slag kan maar de avonden gewoon thuis (BIJ MIJ hihi) is. Hij hoeft niet meer zwaar te werken, want hij is nu 30 en heeft al rugklachten door het vele lopen. En de huur kan lekker elke maand volledig van zijn inkomsten betaald worden en we gaan van dat geld sparen voor onze reis naar NL in maart.

Mijn adres:
Leoni van Leeuwen en Sutin Heyawa(joh echt?)
63/85 Rat Uthit soi 5
Tambon Wat Gate
Amphur Chiang Mai 50000

Mam als je nou die bh's stuurt en je vindt het zonde alleen daar een pakketje voor te sturen (ik heb echt geen enkele goede meer!!) denk dan ook aan: tappenade, zaanse mayo, goudkuipje, dragon (kruid), rookworst, tandenborstel met medium hardheid en tongscrubber (hier alleen zacht) en al het andere lekker wat houdbaar is :-)

Nou dat was het weer!

Kus, kus!!

  • 27 September 2011 - 08:42

    Mama En Gerard:

    Hoi lieve schat! Mijn dag begint met een glimlach na het lezen van de titel van dit blog. Je kan het ook niet laten hé? Haha, het moet bij jou over eten gaan! Waarom vraag je dit niet op Skype, als je met mij aan het kletsen bent? Bh´s en natuurlijk... eten. Je hoeft niet alles uit te leggen wat je bankzaken betreft hoor Leoni, dat is toch jouw zaak hoe je dat allemaal doet. Gefeliciteerd met de uitslag van de testen van je kindjes! Je bent een hele goeie juf hoor! Ze houden ook heel veel van jou, dat kan je echt zien. Het was ook heel leuk om te zien hoe jouw Thaise les verliep. je bent snel van begrip hoor en wat hadden jullie een lol zeg! dat doet ons goed als we weten dat je het fijn hebt en aardige mensen om je heen hebt. wat leuk dat Elise komt logeren! Ze zal opkijken hoe leuk jullie wonen! Doe Tin de groeten en voor jou een hele dikke vette knuffel van ons!
    Hou heel veel van je! XXXXX

  • 27 September 2011 - 10:26

    OT:

    Hallo Leoni,
    Wij wensen jullie veel succes.
    Waarom heb je tussen haakjes [joh echt?]
    gezet bij je adres? Schept verwarring, want ik neem aan dat dat niet bij je adres hoort.
    Ze zijn allemaal niet zo slim als oma, hihihi
    Dikke kusxxx

  • 27 September 2011 - 18:03

    OT:

    Hallo Leoni,
    Hier had je toch ook een autootje? Waarom zou je daar dan zonder doen, als het niet nodig is?
    Oh ja, opa vroeg waarvoor je tongscrubber nodig hebt en hoe je dat doet. Je moet niet al je bacterieen wegpoetsen hoor.
    Ik ben 72 en heb het nog nooit gebruikt en mankeer niks aan mijn tong hihhii KUS oma XXX

  • 27 September 2011 - 18:03

    OT:

    Hallo Leoni,
    Hier had je toch ook een autootje? Waarom zou je daar dan zonder doen, als het niet nodig is?
    Oh ja, opa vroeg waarvoor je tongscrubber nodig hebt en hoe je dat doet. Je moet niet al je bacterieen wegpoetsen hoor.
    Ik ben 72 en heb het nog nooit gebruikt en mankeer niks aan mijn tong hihhii KUS oma XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leoni

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 88511

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Terug naar het land van de glimlach!

10 September 2009 - 18 December 2009

Op naar het land van de glimlach!

28 December 2010 - 30 November -0001

En dan ga je er maar wonen :-)

Landen bezocht: