It's raining men! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu It's raining men! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Leoni Leeuwen - WaarBenJij.nu

It's raining men!

Door: Leoni

Blijf op de hoogte en volg Leoni

19 Oktober 2011 | Thailand, Chiang Mai

Lieve allemaal,

Wat ik toch meemaak de laatste dagen, niet normaal. Het is maar goed dat Tin het niet allemaal weet, want die is al zo lekker jaloers aangelegd. Ik kreeg het ene na het andere liefdesaanzoek.

Vrijdag: Ik kreeg een berichtje van een vriend van Tin (wat een eikel overigens) of ik met hem mee uit ging. Is inmiddels geen vriend meer van Tin. Hier is zoiets echt not done. In Nederland zou het ook vreemd zijn.

Zondag: Tijd voor een massage. Heb een jongen gevonden die ontzettend goed masseert dus ga nu steeds naar die massage sallon. Zegt hij ineens dat hij van me houdt! En of ik misschien zijn vriendinnetje wilde zijn. Uh nee sorry ik heb al een hele lieve vriend. Normaal in NL zou een jongen aftaaien, maar hier in Thailand niet. Hier heb je namelijk giks, ofwel minaars / minaressen. Dus zijn volgende vraag was: Mag ik dan misschien je Gik zijn. Echt serieus!! Heb hem natuurlijk nee gezegd. Toen zei hij dat het hem speet, maar dat ik de volgende keer maar eens een olie massage moest nemen. Hij kon me ook wel bij mij thuis gratis komen masseren. Begrijp je toch niet. Echt een plaat voor hun kop. Jochie was 21. heb hem maar verteld dat hij niet heel veel van iemand kon houden na die persoon twee keer een uurtje te hebben gezien.

Vanochtend kwam ik te laat op school, omdat een gast me bij de 7-eleven stalkte. Je bent zeker leraar? Kunnen we niet eens een keertje afspreken samen? Ik heb al een vriend. Er volgde een huil gebaar en hij zei dat ik zo mooi was en of ik misschien zondag een massage bij hem kwam nemen op de zondags markt. Hij moest me nog eens zien.

Ongelofelijk toch! Heb zoiets eigenlijk nog maar 1 keer meegemaakt in al die tijd hier en nu ineens 3 keer binnen een week!

Het is maar goed dat Tin het niet weet, want die is nogal jaloers. Elke Thai is jaloers, ook niet helemaal gek met die geschifte relaties hier. Ik voel me wel gevleid natuurlijk :-D maar als ik in de spiegel kijk ben ik nog steeds niet echt slank zeg maar, dus ergens snap ik het niet. Maarja je hoort me niet klagen. Heb gelukkig al een hele lieve vriend waar ik heel veel van hou!

Verder heb ik het heel gezellig met mijn Thaise leraressen. We gaan vrijdag lekker naar de bios met een groepje! georganiseerd door mij! Gezellig! de kok hier op school is aan het expirimenteren wat de Farang (buitenlandse) leraren lekker vinden. Net lekker een zoete wafel sandwich met ketchup, zoete mayo, ui, sla, ei, tomaat en komkommer op. Nu een licht misselijk gevoel. Gek he? Hoe verzind hij het? Ik eet het maar, want vind het schattig dat hij zo zijn best doet, maar UGH! Hij noemde het een club sandwich. Waarschijnlijk stond er ka nom pang in het kookboek wat zowel brood als een wafel kan zijn hier. Hij heeft alleen net het verkeerde gekozen.

Verder heeft mijn mopje eindelijk zijn rijbewijs opnieuw behaald! Het werd tijd :-) Dit was de 4e keer dat hij op ging! Dus zaterdag proefritjes maken! Ook hebben we een bruiloft. Hoop dat Tin het vergeet, maar dat zal wel niet!

Nog 6 dagen en dan stappen Ralph en Michiel het vliegtuig in. Kijk uit naar hun komst!

ga nu snel aan het werk!


Liefs,
Leoni

Gerard
Wat vervelend voor jullie dat de winter eraankomt :-) Tijd voor emigratie misschien haha. Gek genoeg mis ik het wel een beetje. Lekker warm bij de kachel met kerst gluhweintje erbij. Hier is het hartstikke heet met kerst en oud en nieuw. En pure verveling kennen jullie niet alleen maar hard werken? Nog een reden om te emigreren. Oh je zegt het zelf al, nog even en we verhuizen ook naar Thailand.

In Nederland is er een meisje van 10 door een buitenlander verkracht en vermoord. Hier in Thailand hebben dagelijks vieze oude mannetjes sex met kleine kindjes ik heb niets gemeen met die mensen en vindt het vreslijk. Dat zijn individuen niet "buitenlanders". maar fijn dat je me ook begrijpt.

Leuk dat je zo uitkijkt naar onze komst. De tijd vliegt hier dus voor je het weet is het zover. ik zit heir hard achter de datum aan zodat jullie naar de gemeente kunnen. Hij is zijn rijbewijs krijtgeraakt als in verloren niet door de politie :-). Maar normaal moet je dan een nieuwe aanvragen, maar Tin heeft steeds gedacht prungnie prungie (Manjana manjana) en na 5 jaar moet je dus opnieuw op. Gelukkig heeft hij inmiddels zijn rijbewijs weer.

Hoe gaat het met mama d'r business?
Kus!

Mama
Wat krijg je voor die twee bh's? Kan je wachten tot maart? Bewaar de bonnetjes maar! heb Tin succes gewenst :-) Hou ook van jou! Kus!

Oma
Hier lichten ook alleen de slechte mensen, mensen op. Een goed boedistisch mens zou zoiets namelijk nooit mogen. Zwart wit gezien zijn de mensen die niet met toeristen in contact komen goed. En de mensen die met toeristen omgaan zijn slecht en willen de toeristen oplichten.
Ik hoop maar dat Luke-kluen mij niet vergeet. Heb hem op facebook. Al die kids hebben hier facebook. Dus kan hem zien opgroeien :-) Ik denk zeker dat deze leeftijd belangrijk is. Kinderen worden gevormd met 3 / 4 jaar zeggen ze! Heb inmiddels hier ineens een winkel gevonden met BH's ze zitten heeeerlijk!!
Kus!

Elise
Lekker hoor Malaga! Zou normaal hebben gezegd dat ik jaloers op je ben, maar helaas dit keer niet :-) Die kou is ook wel lekker. Kijk zo uit naar je komst! Kan alleen echt geen vrij krijgen. Ze doen al super moeilijk over maart als ik naar NL kom. En heb als jij komt net een week vakantie achter de rug, waarbij we ook nog eens naar Bangkok moeten voor het visum van Tin :-( Maargoed we kunnen elkaar lang genoeg zien hier in Chiang Mai. Heb er zo'n zin in! Lekker meiden avondjes! Hoe lang blijf je bij ons? Wil je ook nog andere dingen zien?
Kus!

  • 19 Oktober 2011 - 05:54

    Denise S.:

    Halloooo schat. Je bent gewoon een lekker ding. Ware schoonheid zit van binnen en die schoonheid straal jij sowieso uit, helemaal met die ogen van jou! En een heleboel mensen vinden het mooi als je niet zo uitgemergeld bent zoals de meeste Thaise vrouwen. Lekker ding dat je er bent! Leuke blog weer :)

  • 19 Oktober 2011 - 08:01

    Mama:

    Hoi schat, ik heb de BH´s geruild dus maak je niet sappel. Wat een aandacht ineens van al die mannen! Vergeet niet dat je niet perse slank hoeft te zijn om een mooie verschijning te zijn. En je bent ook hartstikke mooi! Wat fijn dat Tin zijn rijbewijs heeft gehaald! Gefeliciteerd! We zijn heel trots op jullie! Ik heb al klanten maar ga van het weekend nog effe flyeren. Mijn autootje is maandag klaar en dan gaat Frans er mijn logo op zetten. Ik zal er dan wel een foto van sturen. Ik ga het gewoon proberen, lukt het niet dan heb ik toch mijn best gedaan. Wanneer gaan jullie de auto aanschaffen? Ik hou zielsveel van je en ik zie je op Skype. Dikke knuf van mama! XXX

  • 19 Oktober 2011 - 08:09

    Michiel:

    De bodyguards Ralph en Michiel zijn onderweg.... ;-)

  • 19 Oktober 2011 - 08:20

    Eefje:

    Hey mopje
    Sinds wanneer moet je maatje annerexia hebben om een lekker ding te zijn ;) Je bent gewoon een lekker ding accepteer het maar gewoon :-d hahha
    Wat fijn dat Tin zijn rijbewijs weer heeft gehaald! Maar is jouw rijbewijs daar niet geldig?

    Dikke kus en knuffels!!

  • 19 Oktober 2011 - 09:10

    L. Bolhoeve:

    Beste Leonie,

    Dit is een beetje een vreemd berichtje want ik ben een vreemde voor jouw en ik lees alleen mee via waar ben jij nu.
    Toch trek ik de stoute schoenen aan. Zelf woon ik niet in Thailand maar kom er wel al 12,5 jaar 2x per jaar. Ik reis alleen of met fam. Nu ga ik dec/jan weer naar Thailand en ben ik met de kerstdagen in Chiang Mai. Graag zou ik een kerstdienst bijwonen. Nu weet ik dat er kerken zijn in Chiang Mai maar weet niet of zij diensten houden. Weet jij of er een kerstnachtdienst wordt gehouden en/of tijdens de kerstdagen zelf een dienst. Misschien kan en wil jij mij helpen. Ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt dat ik als vreemde inbreek op je site. Mijn mailadres is l.bolhoeve@yahoo.com.

    Met vriendelijke groet en veel succes met alles wat je doet,

    L.Bolhoeve

  • 19 Oktober 2011 - 09:12

    OTHallo Schat,:

    Je bent toch niet alleen met die mannen he? Die " vriend " van Tin is niet goed bezig. Zo verlies je vrienden.
    Maar ik ben blij dat je geliefd bent en bij de kindjes ook.Wist je dat er in Bangkok een organisatie zit van de EO die misbruikte kinderen opvangen? Goed he?

  • 19 Oktober 2011 - 14:53

    Leoni:

    Nog een leuk weetje wat ik vergeten was te vertellen: Tin had mijn frikandellen in de koelkast gevonden. Heeft hij ze gekookt (ja niet gebakken of gefrituurd) hoe jukkie is dat. Hij zei dat het lekker was!

  • 19 Oktober 2011 - 19:35

    Elise:

    hey meis, nou je bent behoorlijk in trek bij de mannen!! haha
    jammer dat je geen vrij kan krijgen en dat jullie net de week voordat ik kom naar bangkok gaan... maar dat mag de pret niet drukken! Ik weet nog niet of ik eerst een paar dagen in Bangkok blijf als ik aankom of gelijk de nachttrein neem naar jullie. Ik ga mijn reis sowieso nog verder uitstippelen, want ik wil veel zien! Ik zou het leuk vinden als ik een weekje bij jullie kan blijven, is dat goed? Kijk er naar uit, veel plezier met Ralph en Michiel!! kuss

  • 19 Oktober 2011 - 21:09

    Daan:

    Hoi meisje!! Wat een aandacht inderdaad! Naja bekijk t maar positief en voel je gevleid!! Hihi
    hier regent het geen mannen maar echt pijpenstelen nu! De herfst is begonnen......ach heeft ook wel wat (als je binnen zit haha).
    Welke datum kom je ook alweer hierheen???
    Geniet van je klasje en tin! Xxxx daan

  • 20 Oktober 2011 - 18:28

    OT:

    Ik wil jou en Elise er op atent maken dat de watersnood in Thailand erger is dan men dacht. Het water komt in Bangkok al naar het centrum. Ik weet niet of het verstandig is om nu dan naar Bangkok te reizen, Leoni. liefs OTXXXX
    En Elise, ik hoop voor jou dat het water dan ook gezakt is.

  • 21 Oktober 2011 - 17:45

    So:

    Nou ja, wat grappig... ik zag een stukje van de uitzending op Youtube en zag na 2 seconde al aan het huis dat het in Thailand was opgenomen. Ik was nieuwsgierig geworden en google op jullie naam... en zie dat jullie in CM wonen!
    Zoals ook ik, supergrappig... ! Veel geluk voor jullie tweetjes, chok dii naka!

  • 24 Oktober 2011 - 07:10

    PS:

    Ken je ChickyNet? Het is een online community voor meiden en vrouwen in Thailand. Berthe heeft het opgericht. Deze week is er een meet & greet in de Nimmanhaemin. Misschien is het iets voor je.

  • 26 Oktober 2011 - 22:14

    Kees De Slijter:

    Hoi meissie,
    FF nadenken ik ben de slijter uit Tolberg-centrum en heb je nu te pakken. Je ouders zijn zo trots op jouw dat ik jouw naam heb doorgekregen. Ik was aan het zoeken op deze site omdat ik zondag 30 oktober een reis maak naar Nieuw-Zeeland en dan ook op deze site wil staan. Ik kende jouw naam nog ...en daarom deze zoektocht. Ik heb nog steeds niet de beachberry in de zaak maar voor jou bestel ik hem hoor !!
    Het ga je zeer goed....lieve schat !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leoni

Actief sinds 09 Juni 2009
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 88500

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2010 - 28 Augustus 2010

Terug naar het land van de glimlach!

10 September 2009 - 18 December 2009

Op naar het land van de glimlach!

28 December 2010 - 30 November -0001

En dan ga je er maar wonen :-)

Landen bezocht: